Bankcheques
Filters verwijderen

Je bankcheque voor aankopen
in Spanje

Het huis van je dromen kopen in Spanje? Vraag een
bankcheque op naam aan om bepaalde aankopen in Spanje te doen.

Bel ons op +31 70 7007 516 voor meer informatie of om je bankcheque aan te vragen.

Nieuw huis in Spanje?

Koop je droomhuis en betaal het met je bankcheque.

Lage commissie

Slechts 0,4% van het gevraagde bedrag, met een minimum van € 10.

Vraag hem telefonisch aan

Bel ons op +31 70 7007 516 om het proces te starten! Wij helpen je op elk moment om het je makkelijk te maken.

Veilige bezorging

Een koerier haalt je bankcheque op bij ons op kantoor en bezorgt deze wanneer je hem nodig hebt.

De som van het bedrag van de bankcheque en de commissie voor de uitgifte van de cheque mag niet hoger zijn dan het beschikbare saldo op je Openbank-betaalrekening drie dagen voordat de cheque wordt uitgegeven.

Wil je meer weten over de bankcheque?
Waarom is een bankcheque nodig?

Een bankcheque is in Spanje een gebruikelijke vorm van betaling en wordt vaak gebruikt bij de verkoop van onroerend goed. Sommige verkopers accepteren alleen een bankcheque voor de betaling. De koper zal deze aan de verkoper leveren op het moment van ondertekening van het koopcontract in het bijzijn van een notaris.

Is het veilig om een bankcheque te gebruiken?

Natuurlijk, omdat deze op naam is. Dat wil zeggen dat de cheque wordt uitgegeven ten gunste van een specifiek persoon en alleen die persoon kan hem innen. Hiervoor moet de persoon zichzelf bij zijn/haar bank identificeren met een identiteitsbewijs. In de tussentijd wordt het bedrag van de cheque op je rekening bewaard totdat de bankcheque is geïnd, of totdat de cheque is teruggestuurd naar ons kantoor voor annulering.

Hoe werkt de bezorging?

Wanneer je de cheque aanvraagt, bezorgen wij je deze op veilige wijze, per koerier. Daarom hebben we voor het beheer van de zending het adres en de contactgegevens nodig van de persoon aan wie deze is gericht.  We vragen deze ten minste 72 uur van tevoren aan. De koerier haalt de bankcheque persoonlijk op bij ons kantoor in Madrid.

Hoe vraag ik een bankcheque aan?

Bel ons op +31 70 7007 516 en een gespecialiseerde medewerker zal je helpen met de aanvraag van de cheque. We hebben basisinformatie nodig, zoals het bedrag, de gegevens van de begunstigde en/of de contactgegevens van de notaris. Het bedrag en de commissie van de cheque moeten beschikbaar zijn op je rekening.

Waarom is een bankcheque nodig?

Een bankcheque is in Spanje een gebruikelijke vorm van betaling en wordt vaak gebruikt bij de verkoop van onroerend goed. Sommige verkopers accepteren alleen een bankcheque voor de betaling. De koper zal deze aan de verkoper leveren op het moment van ondertekening van het koopcontract in het bijzijn van een notaris.

Is het veilig om een bankcheque te gebruiken?

Natuurlijk, omdat deze op naam is. Dat wil zeggen dat de cheque wordt uitgegeven ten gunste van een specifiek persoon en alleen die persoon kan hem innen. Hiervoor moet de persoon zichzelf bij zijn/haar bank identificeren met een identiteitsbewijs. In de tussentijd wordt het bedrag van de cheque op je rekening bewaard totdat de bankcheque is geïnd, of totdat de cheque is teruggestuurd naar ons kantoor voor annulering.

Hoe werkt de bezorging?

Wanneer je de cheque aanvraagt, bezorgen wij je deze op veilige wijze, per koerier. Daarom hebben we voor het beheer van de zending het adres en de contactgegevens nodig van de persoon aan wie deze is gericht.  We vragen deze ten minste 72 uur van tevoren aan. De koerier haalt de bankcheque persoonlijk op bij ons kantoor in Madrid.

Hoe vraag ik een bankcheque aan?

Bel ons op +31 70 7007 516 en een gespecialiseerde medewerker zal je helpen met de aanvraag van de cheque. We hebben basisinformatie nodig, zoals het bedrag, de gegevens van de begunstigde en/of de contactgegevens van de notaris. Het bedrag en de commissie van de cheque moeten beschikbaar zijn op je rekening.

Wil je dat wij je bellen?

Wil je dat wij je bellen?

Laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk op (beschikbaar op ma t/m zo van 8.00 - 22.00 uur).

̲
Wanneer word je het liefst gebeld?
Het lijkt erop dat je het vaak probeert, we hebben een validatie nodig

Om je vraag te beantwoorden nemen wij contact met je op via de contactgegevens die je ons hebt verstrekt. We zullen deze informatie niet bewaren of gebruiken voor andere doeleinden.

Als je meer wilt weten over de juridische aspecten van deze procedure, en vooral hoe we je privacy beschermen, klik dan hier.