Filters verwijderen

Toegangscode en elektronische handtekening

Om in te loggen op je account (via de website en app) en om telefonisch contact op te nemen: 

  • Je hebt één toegangscode van 4 cijfers die je instelt bij het openen van je eerste rekening. Je hebt de code nodig om in te loggen of telefonisch contact op te nemen.

 Om telefonisch handelingen te verrichten: 

  • Je krijgt van ons een alfanumerieke elektronische handtekening van 8 posities die je nodig hebt voor transacties zoals overboekingen van geld naar anderen en het ondertekenen van contracten. Om veiligheidsredenen zullen wij je nooit om de volledige elektronische handtekening vragen, maar alleen om willekeurige posities.

 Om online handelingen te verrichten: 

  • Je ontvangt via sms een bevestigingscode voor elke handeling, zoals het overboeken van geld naar anderen en het ondertekenen van contracten.

Natuurlijk! Je kan dit eenvoudig en onbeperkt wijzigen.

Om je codes te wijzigen op de website dien je in te loggen en vervolgens te klikken op je profiel en ‘Beveiliging en codes’.

Om je codes te wijzigen via de app dien je in te loggen en vervolgens te klikken op ‘Meer opties’ en vervolgens op ‘Beveiligingsinstellingen’.

Je kan ook telefonisch nieuwe codes aanvragen door te bellen naar +31 (0)70 7007 516.